nur kasih

cite ni memang best. layan gila. nak2 lunch hour bulan pose takde watpe... apa lagi bukak speaker bukak tv3 website layannn.. cam bese adam & aidil memang best. katrina pun memang best gila lakonan dia. cume.... watak nur aku rasa cam kureng.. macam kekok sikit.. lagi best housemate si nur tu jadi nur.. hihihi.. maybe si nur tu baru berlakon so nampak agak kekok kot... si sarah tu annoying tak hengat. mulut ngan mata dia rasa nak cubit2 je suh duduk2 diam.. episod minggu lepas konflik gila... sian si katrina.. tak pasal2 je..

btw.. esok matta fair dah start.. so aku x masuk opis... best2.. oklah chow dulu.

Comments

S said…
aku pun layannn haha. best lah. berkesan ok acting diorang. yg belakon jadi nur tu aku rasa dia just nak cari muka fresh/baru je kot
durian! said…
semua orang tengok nurkasih. adakah aku terlambat kalau baru nak tengok sekarang? agak2?
nona said…
mamie: sangat best n layan gile.. maybe la dia nak cari orang baru..

durian: agak terlambat jugakla kott.. tapi lagi best boleh tapau tgk sume...

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan