To work is a blessing

Handover baru 10%. Bukan main goyang kaki lagi si E. Sume keje this month dah siap2 list down bagi aku. Plus dengan routine job aku mean double work la this month. Kalau siap adjust2 salary aku this month efficient la kot aku nak bekerja. Ok fine repeat banyak2 kali 'To work is a blessing'.

Next week kene belanja E. Konon2 aku nak belanja Manhattan je la kot sekali datang si satu mamat ajak pi makan kat chilis. Nasib baik la aku ngan si mamat S tu belanja E. KOt2la si E kebulur makan bende2 merepek2 yg buat aku terkebil2 tgk dia order nanti. Selamat duit aku. Tiba2 datang plak lagi satu mamat nak join jugak aku ngan mamat S nak belanja si E. LAgi selamatla duit aku. See 'To work is a blessing'.

Kalaulah Yen dapat paham 'To work is a blessing' jimat sikit tenaga aku nak dengar dia bebel hari2 pasal keje. Pernah gak dia cita manager kene buang pastu terpaksa jual kereta stream rm170k. Instead a lesson 'To work is a blessing' dia pi cakap mahal sangat si manager tu jual stream. (Annoying)

Hari ni aku kene tiaw belakang ngan C. Aku pernah cite pasal C awal2 aku bukak blog ni. Kalau berani tiaw depan la weh. Datang kuli C kipas baik punya. Lu kipas pun 10 tahun jugak lu duduk position tu. Tolong amik iktibar mengipas bos bukanlah satu bentuk keje. So it will not be bless.

Chow.

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan