Trillion apologize

1) to my readers for break the blog rule. Memang tak menyempat2 nak mengupdate wehhh.. Ok mari teruskan bercerita... Last week tdo pakai lens. pagi baru bukak.. lepas tu mata tak leh bukak.. serious cuak. lepas aku bantai tido satu hari baru besok pagi mcm dah ok sikit.. tapi sakit naik kat kepala la plak, terlebih tdo.. adooii.. serious rasa macam wehhh apa dosa aku tak dapat enjoy 4 days cuti. kene paksa walaupun sakit mata.

2) to nisya.. tak tau nak ckp kat dia camana.. aku tak dapek nak organize bowling tueh.. serious wa ada rev class on that day.. jadual baru kuar. bkn saja2 aku tak mau join.. cam nak menjerit tgk date.. pesal la mind co-ordinator tu sama dengan nisya? adakah 16 may adalah hari yang cukup best dlm byk2 hari dlm bln may? oh... bila aku ngadu kat yen, of coz he encourage me to choose the class... siap ckp ohh.. education dapat membantu menambah pendapatan keluarga.. education dapat membantu suami... education dapat blablabla... padahal macam aku tak tau dia nak rembat evo lepas aku abis study.. uii.. tak menyempat2..

apala aku melalut2 nie...wa chow dulu babe. muah.

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan