saufi wedding.

Ahh.Leganya dapat duduk atas kerusi. Finally. Updateeeeeeee...

Last saturday aku pegi kenduri saufi.. Tak plan pun nak pegi since aku dah pegi dengan beth kat belah atart. Nasib baik hanya sekangkang kera daripada umah.


buah mangga yang besar menyambut kitaorg (kelihatan arahan dibawah traffic light)
masa nie.. yang aku ingat asal ntah diaorang pandang seorang jejaka yang sedang naik pentas. kelihatan orang lelaki sahaja yang focus pada yen semasa amik gambar. ohh.. cikgu masniza & atart (haruslah) tidak tergugat dengan jejaka itu.

ada ice cream. (sgt membantu kerana aku boleh makan dgn bahagianya tanpa menyuap sesiapa)

haaaaaaaaa.. mengantuknya. tidur time.

Comments

raducaca said…
hahahah sape weh jejake tu
aku mcm nak pandang tp malu je tu
aku pun tak tau.. tapi aku dengar nama yus disebut2 ketika ini.

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan