29hb

last day kat office.

besok dalam tengah hari balik johor. walaupun tu bkn kampung aku tapi rasa bestla jugak. raya mood. ari nie kat office aku menyanyi2.. wah gembiranya.. malam nie nak packing kemas2 apa yang patut.. wargh.. baru teringat. ikan aku sapa nak bagi makan. isk. betul ke ikan 7 hari tak makan pun takpe?.

rasanya dah tade mende dah nak beli. cuma tinggal duit raya je tak tuka lagi. ingat esok baru nak tuka. sempat ke?

raya tahun nie aku tak de beli baju pun. beli utk budak2 je. last week depa mintak bunga api. papa tak bagi plak. pueh aku pujuk sampai pagi tadi dalam kete pun argue becoz bunga api. la apala salahnya bagi budak2 tu main bunga api. takut na anak dara dia kene bunga api.

semalam me, faezah (my only brood), the kid (tasya n tisya) n my mom kuar shopping for faezah. punyala ramai orang kat jalan tar. hujan plak tu. aku takutla the kid demam on raya. dapat beli tudung, sandal n blouse for my kid.

ari ni pegi keje ngan yen naik kete. aku agree utk naik kete coz memang aku rasa jalan tak jam. and my 6th sense was right!. 10 minutes to klcc from selayang. amaze!

oklah. chows

Comments

Popular posts from this blog

Check saman kat Singapore

Wedding anniversary celebration

Sunat budak perempuan